• (Android) Gacha Club fler ädelstenar hacka

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Gacha Club ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Gacha Club IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ fler ädelstenar hacka ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Gacha Club 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Bridge It + | PC Steam Spel | Fanatical

    Jag älskar absolut det här spelet och alla mod-paket som kommer efter det. Jag älskar också hur mycket Gacha har utvecklats, men jag har ett problem. Som sett i Gacha Life finns det ett par sockor. När jag fick leta efter den i Club så verkade ANDSTRUMPAR vara borttagna. Det skulle göra mig väldigt glad att se den läggas till igen. Fortsätt göra fantastiska spel!

    Bra app men jag tror att några uppdateringar skulle hjälpa! Du kanske borde ha en uppdatering där du kan ha flera outfits på samma karaktär (som Sims 4 i princip) eller där du kan anpassa vart lemmarna går (förlåt om det verkar som att jag kritiserar, jag försöker bara ge idéer )

    Gacha Club கேஷுவல் lug

    Det här spelet var bra men nu är det bara hemskt. När jag försöker kopiera färgerna fungerar det inte. När jag av misstag klickar på kopieringsfärgerna fungerar det och förstörde mina ocs. När min vän försöker exportera karaktären till min gachaklubb fungerar det aldrig. Snälla fixa detta!!!

    Nytt år, ny recension, spelet har uppenbarligen blivit bättre sedan lanseringen. Den är mer funktionell och kraschar inte lika mycket. Jag gav den 3 stjärnor eftersom jag INTE stöder utvecklaren. Bra spel/app, dålig utvecklare.

    Jag är så förbannad, jag gjorde så många karaktärer och satte dem i alla mina slots och det räddade INTE Jag är så arg att det tog mig över 2 timmar att göra det, det är ett bra spel men jag har en YouTube-kanal att hantera , detta är absolut oacceptabelt, vänligen fixa detta fel.

    Jag älskar det men min OC blir defult boy efter en lite senare

    Jag älskar spelet jag verkligen gör, men jag är lite upprörd över att spelet kommer ur sig självt och tvingar mig att radera det mycket, och jag kan inte återställa min data om jag inte kommer ihåg min kod, vilket jag tycker att vi borde kunna skapa oss själva så att vi kan minnas det. Nu är all min data förlorad. Jag måste ständigt ta bort appen för att den ska återställas bara för att den ska stängas igen, vänligen fixa det här problemet.

    Gacha Club Casual ozjk

    Det här är okej antar jag och jag har använt det här ett tag, men jag var tvungen att byta enhet och av någon anledning fungerade inte koden? Jag tappade varje karaktär jag gjorde. Visst jag kunde bara göra om dem, men vissa minns jag inte hur de såg ut och det är upprörande. Jag kanske ändrar betyget till 4 stjärnor om det åtgärdas snart.

    Den svarta skärmen finns fortfarande kvar för mig. ÄVEN NÄR JAG INSTALLERADE OCH AVINSTALLERADE. Jag är inte säker på om detta är en dum uppdatering eller fel i spelet, men snälla fixa det. Jag behöver tillbaka mina mönster.

    Gacha Club senaste versionen 1.0.7 APK Varianter Hämta FREE.

    Det här spelet är överlägset 110% mitt favoritspel just nu, så många alternativ för allt, och hittills har jag haft 0 problem. Jag rekommenderar starkt det här spelet till alla som gillar Gacha-livet.

    Gacha Life 2 är gjord av Lunime Games. Detta spel var nästa del av det populära mobilspelet Gacha Life. … Det här spelet släpptes för operativsystemen Android,

    Jag ska vara ärlig. Gacha Club verkar lite bråttom. Konturerna verkar inte vara användbara alls för dem med bleka hårfärger. Gacha Life hade en bra kontrast jämfört med Gacha Club. Jag var hypad för det fram till resultatet. Det verkar förhastat, förmodligen var det folk som rusade på dig. Det hade varit bättre om du fortsatte att testa det själv och se om folk kommer att gilla det. Jag gillar inte det faktum att du blev av med saker som Gacha Life hade. Jag är besviken. Håller sig till Gacha Life

    Jag har problem med att importera tecken, det beror på detta "modifierade värde" Finns det något sätt för er att fixa detta? Om så är fallet, snälla gör det, jag ville importera en karaktär utan problem.

    Det är fantastiskt, men ända sedan idag slutade det att fungera, jag skulle gå och spela och det lät mig spela i bra 30 sekunder och sedan frös och sa att den inte svarade. Vänligen fixa detta snart

    Många gånger kommer mina karaktärer att raderas och ställas tillbaka som standardvärden, vilket är ett riktigt tråkigt eftersom jag gör gacha-innehåll på YouTube. Det gör det svårt att slutföra videor där jag måste göra om mina karaktärer flera gånger. Ibland när jag försöker klicka på visa kommer karaktärerna att flytta sig även om jag försöker trycka på någon av de andra knapparna så flyttar det avataren. Det finns också vissa fel ibland som inte släpper in mig i Gacha Club så jag måste avinstallera och installera om för att det ska fungera. TY, jag hoppas att detta hjälper. :D

    Usch, det här är ett bra spel förresten, men det gör mig galen för jag kan jobba riktigt hårt på en eller två tecken och det kommer inte att rädda min karaktär och bara återställer mina framsteg och kommer inte att ljuga det gör ont för vissa/många av mina Det kan ta mig timmar att göra klart och få det i min stil så när det bara lämnar det så bråkar det med mig men förutom att jag älskar det här spelet spelar jag inte så mycket som jag brukade tbh men jag börjar igen Jag skulle definitivt ge detta en femstjärna om problemet var åtgärdat

    Jag gillar inte Gacha, det finns äckliga saker man kan göra

    Gacha Club Casual recn

    Missförstå mig inte, det här spelet är FANTASTISKT! Men du borde verkligen fixa buggproblemet. Idag öppnade jag Gacha Club och det började släpa och en karaktär dök upp och sa "Bug" Jag kom ut ur spelet och försökte sedan komma in igen. Men samma sak hände. Det gör mig mycket ont att jag måste ta bort appen och alla mina framsteg kommer att gå förlorade.

    Jag älskar det, karriärerna är fantastiska och jag gillar verkligen karriärernas poser och jag hoppas att du kommer att få många personer att köpa denna fantastiska app!


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :